Beoordelingen Brasserie 155

Filter op gezelschap:

Matig

4444
Bezocht: 31 mei
Geschreven: 2 juni 2025

Mooie locatie, vriendelijk personeel maar veel te duur. Diner met klein voorgerecht, 5 ongepelde garnalen als hoofdgerecht, frietjes en een klein bakje sla voor 65 euro is niet in verhouding, jammer!

Prijs/kwaliteit 2
Personeel 6
Service 6
Hygiëne 6
Omgeving 6
M.v.Emet vrienden

waardeloos

33333
Bezocht: 7-9-2014
Geschreven: 8 september 2014

De 3 is eigenlijk alleen voor de omgeving. Na 5 kwartier hadden we eindelijk 1 consumptie en een koud voorgerechtje mogen ontvangen. Andere gasten gingen hun consumpties maar zelf halen. Hier komen we dus niet meer terug. De rest van het menu hebben we niet eens meer op gewacht.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
P. van der Cruijsenmet partner