Mijn twijfels





Bezoekdatum 4-8-2014 (geschreven op 6 augustus 2014)
met vrienden
Review: Eergisteren vanaf 13:00u geweest. De eerste indruk bij binnenkomst van het personeel = kortaf. Bij het stellen van vragen het idee dat ze nog niet zo lang in dienst was. Idem bij het bestellen van eten en drinken. Soep (met neppe 'vlees'ballen) werd gebracht en glaasje water (waar uiteindelijk wel lekker een citroentje in zat) was vergeten. Verder was de grot kapot en dat was nergens vermeld bij binnenkomst (zeker als je die heerlijk vind en speciaal daarvoor zou komen, zou je je nog kunnen bedenken om bijv. naar een andere sauna in de buurt te gaan). Op een mooie dag weinig zonplaatsen op de ligweide en daarnaast grenst de ligweide aan het Ottenbad (zwembad), waar ze vanaf de trap van de glijbaan zo de ligweide in kunnen kijken (en dat werd ook ECHT gedaan!). Verder was het naar mijn idee ook een stuk viezer dan bijv. in de winter (al eens eerder hier geweest omdat het dichtbij is). Er was een zomerkorting 3x entree niet persoonsgebonden €35. Deze wel aangeschaft omdat 't dichtbij is. Wat kunnen ze eraan doen: Pleiten voor klantvriendelijk personeel. Bestellingen direct noteren op kladblok met pen. Namen niet hard laten roepen, maar noteren waar mensen zitten anders kan iemand gewoon op je naam wat bestellen. Bij de ingang laten weten dat er dingen kapot zijn of zaken anders zijn dan normaal om verassingen te voorkomen. Probleem van de druk van de douches z.s.m. oplossen. Speciale rookgebied maken ver van de schuifdeuren af, zodat het niet binnen waait. Beschutting verhogen tussen zwembad en ligweide.
Beoordeling gegeven door Charity.