Beoordelingen Winkelcentrum Oranjerie

Filter op gezelschap:

DOEN DOEN

88
Bezocht: 3 oktober 2010
Geschreven: 7 oktober 2010

Het is een leuke sfeervolle overdekte winkelcentrum met een diversiteit aan winkeltjes

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
F. van Essen