DOEN DOEN 8 Bezocht: 3 oktober 2010 Geschreven: 7 oktober 2010 Het is een leuke sfeervolle overdekte winkelcentrum met een diversiteit aan winkeltjes Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving