Beoordelingen MAS - Museum aan de Stroom

Filter op gezelschap:

Review

88
Bezocht: 2-06-2013
Geschreven: 2 juni 2013

Het Museum is top,,,ook de collectie en de diverse thema s Maar ik persoonlijk,vind dat alles te donker uitgestald is( te weinig verlichting)of dit heeft misschien ook een reden,,,ook het boekje met de uitleg van de uitgestalde voorwerpen zou ik weglaten en vervangen door een plaatje aan of op het voorwerp zelf,het leest gemakkelijker.(vind ik ?!)

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
D e Wilde Etienne

Top museum, echt een aanrader

99
Bezocht: 17 november 2012
Geschreven: 17 november 2012

Interactie, geeft stof tot nadenken, verzorgd, diverse onderwerpen, totaal niet saai, ook leuk voor kinderen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Inge de Grootmet vrienden