Tè streng.




6Regels prima. Maar geen doel opzich. Veiligheid prima, maar vrijheid en eigen verantwoordelijkheid ook wel zo prettig. Aanspreekcultuur is erg vervelend, waardoor menig mens het gevoel kreeg iets fouts te doen. Meteen binnen 5 minuten een dreigement dat als ik niet dicht genoeg bij mijn kind bleef, ik het bad moet verlaten. Bah. Het zwembad ansich is leuk, het personeel te autoritair.
