Uitmuntend!




10met 21 volwassenen en 3 kinderen eerst een uur met fluisterbootjes gevaren met prachtig weer. Daarna bits and bites. Heel erg lekker. Goed verzorgd en fijn personeel.
Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10




10met 21 volwassenen en 3 kinderen eerst een uur met fluisterbootjes gevaren met prachtig weer. Daarna bits and bites. Heel erg lekker. Goed verzorgd en fijn personeel.




9Wat een geweldige plek is dit! Als je een groep van maar liefst 24 man zó geordend , snel , vriendelijk en attent van de heerlijkste gerechten kunt voorzien heb je je zaakjes goed voor elkaar! Een gemoedelijke sfeer.. Leuke actie ook. Voor de hele groep een fluisterbootje om een uur op de Waal te varen. Chapeau voor dit personeel en deze mooie zaak !




5Koud eten, langzame en erg on-ervaren bediening. Klagen achteraf mag niet, want dan word de leiding van de theetuin boos en zelfs gemeen!