Unilever hoofdsponsor Concertgebouworkest

Unilever en ING sponsor #Concertgebouw

Het Concertgebouw Nieuws door

archief oud artikel 1 maart 2011 Cultuur Amsterdam, Noord-Holland Het Concertgebouworkest heeft naast ING een nieuwe hoofdsponsor gevonden. Unilever wordt de tweede grote geldschieter.

Vanaf 1 maart 2011 tot en met 2015 is Unilever de tweede nieuwe hoofdsponsor van het Koninklijk Concertgebouworkest (KCO). "Zowel onze nationale als internationale ambities en aanwezigheid worden met de komst van Unilever verder versterkt", vertelt de directeur van KCO, Jan Raes aan de LevensmiddelenKrant. Ook Paul Polman, CEO Unilever, is enthousiast over de samenwerking. "Wij zijn er enorm trots op een bijdrage te kunnen leveren aan het Koninklijk Concertgebouworkest met zijn vele toonaangevende musici en dirigenten op wereldniveau."

Tournees

Het orkest speelt in het seizoen 2011-2012 in totaal 115 concerten en operavoorstellingen. Daarvan hebben er 29 concerten plaats in het buitenland, 76 in het Concertgebouw in Amsterdam en tien op andere plekken in Nederland.

"Onze ambities en aanwezigheid wordt met de komst van Unilever versterkt"

Laatst gewijzigd: 2011-05-09 10:46:50 · Gepubliceerd: 1 maart 2011 - 200

Activiteiten Concertgebouw Amsterdam

Binnen enkele weken te bezoeken

Wiener Maiblumen, concert door Ciconia Consort


Geniet van de sfeer van de Weense Konditorei met een stuk Sachertorte, luisterend naar het Ciconia Consort. Wiener Maiblumen, een programma met liederen en instrumentaal werk uit de Weense fin de...

Later dit jaar

Voorjaarsconcert UvA-Orkest J.Pzn Sweelinck


Beleef een meeslepende avond waarin het UvA-Orkest J.Pzn Sweelinck schittert met Strauss’ Don Juan, Moesorgski’s Liederen en dansen van de dood met stersopraan Nataliia Shumska en Rachmaninoffs...