Beoordelingen Nederlands Wijnmuseum

Filter op gezelschap:

Beleving

10
Bezocht: April 2025
Geschreven: 19 augustus 2025

Mooie omgeving. Leuke rondleiding gehad en een heerlijke proeverij. Lekkere, ongedwongen sfeer. Echt een aanrader

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
René van de Klompmet vrienden