Viel tegen vergeleken met de jaren ervoor.




5Zijn pas geweest, elk jaar gaan we een keer vonden het heerlijk om tussen de prachtige spulletjes te wandelen, maar wat is het veranderd zo jammer, niet veel kleine dingen meer, niet veel keuzes. Wel meer vogel kooien. En duurder geworden. Jammer.