Beoordelingen Escaperoom op locatie

Geweldig!
9 Cijfer 9 van 10 punten.9999

Bezoekdatum: 03-08-2019

Datum beoordeling: 8 augustus 2019

Reisgezelschap: met een groep

Virtual Reality geeft zo'n echt beeld bij wat je op dat moment aan het spelen bent. Er is voor iedereen wat te doen, er zijn losse brillen waarop je kunt spelen maar ook brillen met draad. Bij de laatst genoemde zijn talloze spellen waarbij het precies op het echte leven lijkt. De begeleiding is fantastisch, je wordt super ondersteunt en helpen bij alle vragen. Ook zijn ze in voor een grapje bij Uitjesbazen!

Beoordeling gegeven door Timo van Dalsum.

Ontzettend leuk!
10 Cijfer 10 van 10 punten.10101010

Bezoekdatum: 1-8-19

Datum beoordeling: 4 augustus 2019

Reisgezelschap: met vrienden

Heel ons kantoor omgebouwd tot escaperoom! Inclusief een ‘echte’ overvaller! Zeker een aanrader!

Beoordeling gegeven door Pam.

Ge-wel-dig!
10 Cijfer 10 van 10 punten.10101010

Bezoekdatum: 17-2-2019

Datum beoordeling: 21 februari 2019

Reisgezelschap: met vrienden

Wat een service, toen we een aanvraag stuurde kregen we direct mail met uitgebreide uitleg en filmpjes. Toen de escape room eenmaal was opgebouwd in mijn huis kwamen mijn vrienden binnen en wisten niet wat ze konden verwachten. De spelleider overviel de ruimte en toen begon het spel. De puzzels zaten goed in elkaar en ze hadden leuke spullen bij. Leuk dat het op elke locatie kan, zeker een aanrader!

Beoordeling gegeven door Teun Crooijmans.

Echt wauw!
10 Cijfer 10 van 10 punten.10101010

Bezoekdatum: 21-10-2017

Datum beoordeling: 26 oktober 2017

Reisgezelschap: met een groep

Voor de familiedag wilden we dit jaar eens een keer iets anders. We hadden afgesproken te beginnen bij oma thuis. Zodra iedereen binnen was werden we ineens overvallen door een man in bivakmuts. Al snel bleek dat we in een escape room bij oma thuis beland waren. We kregen een uur om uit de escape room te ontsnappen, in de laatste paar minuten hebben we het gehaald!! Weer een hele gave ervaring rijker!

Beoordeling gegeven door Mara Janssen.

Groot Feest
10 Cijfer 10 van 10 punten.10101010

Bezoekdatum: 19-9

Datum beoordeling: 20 september 2017

Reisgezelschap: zakelijk

Gisteren hebben wij met onze collega's 2 uur lang bingo gespeeld. Wat een feest was dit. En wat een (te) gekke presentatoren.

Beoordeling gegeven door Richelle.

Wat een verrassing
9 Cijfer 9 van 10 punten.9999

Bezoekdatum: 31-8

Datum beoordeling: 20 september 2017

Reisgezelschap: zakelijk

Met ons bedrijf hebben we ons volledig laten overvallen. Niemand wist wat er ging gebeuren. Erg leuk..;-) gelukkig was mijn groep wel ontsnapt en die andere niet.

Beoordeling gegeven door Angela.

Ultieme Escape Room!
10 Cijfer 10 van 10 punten.10101010

Bezoekdatum: 26 juli

Datum beoordeling: 26 juli 2017

Reisgezelschap: zakelijk

Mij is gevraagd om deze escape room te beoordelen. Dat doe ik graag! Ik heb er al 34 gespeeld in Nederland en Belgie, maar ik vind deze het meest creatief en uniek. Ik raad deze met stip aan als je met een grote groep bent, je moet wel echt met minimaal 10 personen zijn, anders zou ik een vaste escape room gaan doen. Deze escape room is met acteur, gave intro en zit goed in elkaar. Met als voordeel (of nadeel als je zelf geen locatie hebt haha) dat je deze overal kunt boeken, zoals kantoor, kantine, thuis, etc. Je ruimte hoeft er niet spannend uit te zien, tenminste.. dat was bij ons niet zo. Het is namelijk een gijzeling haha. Ik raad het iedereen aan! Zware aanrader zelfs.

Beoordeling gegeven door Joris.