Beoordelingen Zwembad De Krommerijn

Filter op gezelschap:

Review

99
Bezocht: 2-06-09 00:00:00
Geschreven: 29 juli 2009

Lekker zwembad, groot bad om baantjes te zwemmen en een duikplank, middenbad waar je kan staan, en een peuterbad.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Mariska