Review 9 Bezocht: 2-06-09 00:00:00 Geschreven: 29 juli 2009 Lekker zwembad, groot bad om baantjes te zwemmen en een duikplank, middenbad waar je kan staan, en een peuterbad. Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving