Beoordelingen Nationaal Videogame Museum

Filter op gezelschap:

Geweldig!

88
Bezocht: 7 september
Geschreven: 21 oktober 2024

Heel leuk om een keertje te bezoeken! Ik ben er meerdere keren geweest en er is genoeg te doen. Je hebt spellen om alleen toe doen, maar ook met z'n tweeën of zelfs in een groep!

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 7
Omgeving 10
Samiramet vrienden