Beoordelingen Zwembad De Grote Koppel

Filter op gezelschap:

gewoon een goed zwembad

88
Bezocht: 24-6-2013
Geschreven: 26 juni 2013

ik vind het een goed zwembad het heeft gewoon alles een zwembad een glijbaan en een stroming dat heeft bijna niemand en ook nog golven dus een dikke 8 voor dit mooie zwembad

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
ellenmet vrienden

Review

777
Bezocht: 01-03-08
Geschreven: 23 maart 2008

Ik kom er wel vaak omdat het in de buurt ligt maar uit mijn ervaring is het zwembad nooit echt helemaal school want ik voelde eens een haardos en dat was echt vies dus koppel MEER SCHOONMAKEN!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Susie