Review 9 Bezocht: mei 2008 Geschreven: 28 juni 2008 Goed georganiseerd Vriendelijk personeel Makkelijk om te parkeren Zeker voor herhaling vatbaar Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving