Vorig jaar hebben we echt enorm genoten met het hele gezin en dat gebeurt niet vaak,Bobbejaanland WAS geweldig omdat onze rolstoelgebonden meervoudig gehandicapte zoon van (nu) 15 ook in veel (kinder)achtbanen kon, samen met mama, papa tilde 'm erin, personeel was erg attent. Meesterlijk, die grijns van oor tot oor.
Daarom vandaag weer naar Bobbejaanland gegaan maar we kwamen dit keer van een hele koude kermis thuis. Rolstoeltoegankelijk, staat bij bijna alle attracties vermeld. Ware het niet dat een rolstoeler wel moet kunnen STAAN. Staan, hoezo? Tja, door een 'incident' vorig jaar, werd ons verteld, waarbij een rolstoeler niet van boven via de trap uit een achtbaan kon komen na een storing...
Tjemig zeg, waarom zit iemand in een rolstoel...? Omdat 'ie helaas tot ieders en vooral zijn eigen grote verdriet niet kan staan en lopen.
De ene na de andere achtbaan werd onze zoon geweigerd, zelfs in kinderachtbaantjes. Als er iemand vandaag NIET heeft genoten, is hij het wel. Wat een enorme teleurstelling. En wat een schande, dit is nog eens pure discriminatie.
In geen enkele NL park noch in Disney is dit ons gebeurd.
Wij komen nóóit meer terug in dit waardeloze gehandicapten-onvriendelijke park.