een verschrikkelijk dagje weg




1Ik werd niet toegelaten op de ijshockeybaan omdat ik lage noren had maar anderen mensen hadden wel lage noren en de ijs kwaliteit was erg slecht en de prijs valt ook enorm tegen! Ik zal hier nooit meer komen
Prijs/kwaliteit 1
Personeel 1
Service 1
Hygiëne 1
Omgeving 1
