Beoordelingen De Vechtsebanen

Filter op gezelschap:

een verschrikkelijk dagje weg

11111
Bezocht: 3-1 2025
Geschreven: 6 januari 2025

Ik werd niet toegelaten op de ijshockeybaan omdat ik lage noren had maar anderen mensen hadden wel lage noren en de ijs kwaliteit was erg slecht en de prijs valt ook enorm tegen! Ik zal hier nooit meer komen

Prijs/kwaliteit 1
Personeel 1
Service 1
Hygiëne 1
Omgeving 1
Lucas Solingermet vrienden

Schaatsverhuurder slecht!

5555
Bezocht: 4-2-2019
Geschreven: 4 februari 2019

Super mooie ijsbaan, maar huur er geen schaatsen. Ik kan goed schaatsen, maar mijn schaatsen waren zo bot dat ik niet eens kon remmen. Ik kreeg geen nieuwe schaatsen, maar kreeg een grote mond.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
S Geniaalgezin

Review

777
Bezocht: 11 februari
Geschreven: 12 februari 2010

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
ingrid wouterson