Beoordelingen Wellness Veluwse Bron





Bezoekdatum: 14-10-2020
Datum beoordeling: 16 oktober 2020
Reisgezelschap: met vrienden
We moesten beiden €9 extra betalen. De sauna was schoon en rustig, vanwege Corona maatregel. Dat ging goed. Maar er zit erg veel chloor in al het water. De sauna is juist zo fijn door heerlijke geuren van essentiële olie, maar dat ontbrak. Erg jammer, want de sauna is mooi gelegen aan een meer. Het diner is waardeloos. Twee diepvries crostini’s met diepvries patat en een zakje verdroogde gemende sla zo op je bord, zonder dressing. En dan durven ze daar €19,90voor te vragen.Bij de snackbar is het nog beter.
Beoordeling gegeven door Astrid.





Bezoekdatum: augustus
Datum beoordeling: 21 juli 2020
Reisgezelschap: met partner
Onze e ticket was geboekt voor eind April 2020,( boekingskosten betaald voor twee pers.€17,95)helaas ging dit niet door door de Corona crisis. Inmiddels omgeboekt naar eind Augustus,of we wèl even €8,95 p.p. “last minute” boeking p.p.bij willen betalen! Begin Juli geboekt èn ook nog even €17,95 extra “ boekingskosten A,want tja....Corona he?! Al met al zou ik dus €26,95 p.p.voor “gratis entree voucher”moeten betalen. Hier al diverse keren over gemailt,zelfs verteld dat ik contact heb gehad met Consuwijzer die zegt dat dit wettelijk gezien niet mag!!!Maar de Veluwse bron denkt boven de wet te staan... Wij zijn inmiddels al in diverse sauna’s geweest en nog nèrgens enige toeslag hoeven betalen. Stelletje oplichters zijn het.
Beoordeling gegeven door Yolanda.





Bezoekdatum: 11 maart 2020
Datum beoordeling: 11 maart 2020
Reisgezelschap: met partner
Een mooie actie €15,95 per persoon, alleen lukte het niet de reservering te wijzigen. Gereserveerd voor 11 maart, wegens omstandigheden kon deze dag niet doorgaan. Contactformulier voor reserveringswijziging tot drie maal toe ingevuld, 6, 7 en 8 maart, helaas nooit een bevestiging ontvangen. Er zouden problemen zijn met diverse mailaccounts, bellen lukte ook niet, telkens het keuzemenu, maar niet iemand aan de lijn. Waarschijnlijk ben ik nu mijn geld kwijt, hoop dat ik alsnog een bevestiging van de wijziging ontvang. Al met al een teleurstelling.
Beoordeling gegeven door Dick..





Bezoekdatum: 18-01-2020
Datum beoordeling: 19 januari 2020
Reisgezelschap: met vrienden
Mijn badlaken(groot knaloranje) is gestolen. Hing aan een haakje, omdat ik aan het zwemmen was. Ik kreeg van het personeel zolang een badlaken te leen. Heel fijn. Wat ik niet begrijp is dat er mensen zijn, die een badlaken van een ander wegnemen. Er hing ook geen vergelijkbaar badlaken. We hebben ruim een uur rondgelopen om te zoeken. Niet erg relaxed
Beoordeling gegeven door MBerends.





Bezoekdatum: 02/01/2020
Datum beoordeling: 5 januari 2020
Reisgezelschap: met partner
Hoe slecht kan het worden. Ooit was de Veluwse Bron een fijne sauna voor een dagje wellness. Maar die tijd is voorbij. Het beleid lijkt nu gericht op zoveel mogelijk vee erin stuwen tegen zo laag mogelijke kosten. Te weinig personeel, overvolle sauna’s, lange wachtrijen, betalen voor elke activiteit, bezuinigen op schoonmaak, etc. Reclameren heeft geen zin, geld terug kan bij de Veluwse Bron niet “door ons beleid”. Schaamteloos uitknijpen, het volk komt toch wel. Wil je een dag met stress, ergernis en veel mensen om je heen, dan is dit de place to be. Zoek je rust en wellness, ga dan je geluk ergens anders zoek .
Beoordeling gegeven door Hans B.





Bezoekdatum: 31-122019
Datum beoordeling: 5 januari 2020
Reisgezelschap: met partner
In december naar deze sauna geweest en moet zeggen dat wij gewoon tevreden zijn. Hebben een heerlijke dag gehad en alles was schoon. Hebben gegeten en ook dat was prima.
Beoordeling gegeven door Jager.





Bezoekdatum: eerste kerstdag
Datum beoordeling: 27 december 2019
Reisgezelschap: met partner
eerste kerstdag naar de Veluwse bron geweest. Ik zie veel negatieve reacties voorbij komen over deze sauna Jammer, het is er super zowel de sauna, personeel (vriendelijk en behulpzaam)en de horeca. Het Deze negatieve reacties vind ik jammer
Beoordeling gegeven door Cora Zwaan.





Bezoekdatum: 19 november 2019
Datum beoordeling: 25 november 2019
Reisgezelschap: alleenreizend
Helaas was dit bezoek een bezoek wat mij veel geld heeft gekost. Ik ben bestolen terwijl mijn locker goed afgesloten was. Het personeel heeft er niets mee gedaan. Ik zal mijn locker niet goed afgesloten hebben. Ik weet zeker van wel, ik controleer het altijd. Ook het lunchbuffet was erg duur voor wat je te eten krijgt. Dit was eens maar noooit weer
Beoordeling gegeven door T. Liebr.





Bezoekdatum: 23 november 2019
Datum beoordeling: 23 november 2019
Reisgezelschap: met partner
23 november bezocht ik samen met mijn partñer de Veluwse Bron. Dit was een nogal.teleurstellende ervaring. Je moest met 2 personen 1 armbandje en locker delen (deze was niet groot genoeg voor de kleding van 2 personen) Dat ene armbandje maakt het onmogelijk om de persoon zonder armbandje te identificeren in geval van een calamiteit. De Finse sauna binnen was stuk, de temperatuur van baden en douches te laag. De bewegwijzering binnen is slecht waardoor je aan het dwalen slaat. Het display in de lift functioneert niet meer. Aangezien we het bezoek cadeau hadden gekregen voor ons 40 jarig huwelijk is het voor ons en de gulle gever zuur.
Beoordeling gegeven door Jan Schrik.





Bezoekdatum: 10 november 2018
Datum beoordeling: 10 november 2018
Reisgezelschap: met partner
Wij zijn niet langer onder de indruk van de Veluwse Bron. De rijen bij de kassa zijn echt veel te lang. Logistiek niet op orde. Zowel nieuwkomers als betalende gasten die willen vertrekken staan in dezelfde rij. De wachttijd is nu ruim 30 minuten om in te checken maar ook weer om uit te checken. De reactie vh personeel “tja, er hebben piektijden” er zijn 5 kassa’s maar 2 bemand. Dramatisch! Het is er erg druk, in de sauna’s en het restaurant ook hutje mytje en Het zwemwater van de kruidenbadrn, de buitenbaden en binnenbaden is lauw.
Beoordeling gegeven door Sara Kuis.





Bezoekdatum: 28/10/2018
Datum beoordeling: 28 oktober 2018
Reisgezelschap: met partner
Wat een teleurstelling. Wij houden er niet van om zonder badkleding te lopen, dus gekozen voor een badkleding dag. Dit was 28/10/2018. Erg moeilijk parkeren. Bij de ingang al een rij van 30 gasten en binnen stonden nog wel 50 gasten. Na een kwartier in de kou gestaan te hebben eindelijk binnen, waar het erg chaotisch was door de drukte. Geen enkele uitleg bij de receptie, terwijl er wel gevraagd werd of we al eens eerder waren geweest. Eindelijk binnen, wat een chaos. Erg veel lawaai. Geen enkele sauna is stil, geen enkel bad is stil. Het is overal 1 groot kippenhok. Zelfs in de stilte ruimtes is het enorm lawaaierig. Nergens optimaal gebruik van kunnen maken door dat het zo druk was. Lunch buffet was enorm karig voor 16,95. Dat zelfs exclusief de drankjes. We hadden nog recht op een presentje na afloop. Niet gehad! Nou dat was ons dagje "genieten" Of we wel even 160,- af wilden rekenen. Jullie maken jullie bedrijf kapot!
Beoordeling gegeven door Groot.





Bezoekdatum: 27-7-19
Datum beoordeling: 28 juli 2018
Reisgezelschap: met partner
Mijn dag was echt weg! De ligstoelen mogen volgens de saunaregels niet worden gereserveerd dmv handdoek of zo. Gebeurt echter volop. Beklagen helpt niet: "Gooi de spullen er maar vanaf!" Ongastvrij, inconsequent en laf om de bezoekers op te zadelen met handhaving van saunaregels. Overigens ligt het terrein bezaaid met ganzenstront, waren lunch en diner ver onder de maat en is de benadering van de gasten zeer, zeer onpersoonlijk. Jammer dat de mooie ligging aan een meertje hierdoor zo verpest wordt!
Beoordeling gegeven door Willem.





Bezoekdatum: 26-01-2018
Datum beoordeling: 1 februari 2018
Reisgezelschap: met partner
Bij het reserveren waren er problemen. We beschikken over 2 verschillende e- tickets. Wilden voor 26 januari de beide tickets verzilveren. Helaas was het maar voor een ticket mogelijk. Het 1e ticket hadden we net gekocht en was wel te verzilveren. Het 2e ticket was niet meer te verzilveren, mogelijk omdat de actie vol zou zijn. Heb meteen een extra e ticket gekocht, welke ook niet te verzilveren was voor deze datum. Tussen de reserveringen zat ongeveer 5 a 10 minuten. Nadat we met veel moeite en het eindeloos doorlopen van het keuze menu, waarbij steeds naar het contactformulier wed verwezen, lukte het uiteindelijk een medewerkster te spreken. Er wordt voor deze keuze wel aangegeven dat je dan extra kosten moet betalen. De medewerkster gaf aan dat er alleen plaats was als ik de volle entreeprijs zou betalen. Men wilde verder niet meewerken, ook niet toen ik had aangegeven dat het 1e ticket wel kon worden verzilverd. Wij zitten nu met een tickets die nu nog niet te verzilveren zijn. Onze ervaringen met het restaurant zijn slecht. Wij hadden een afspraak om vanaf 12.45 te lunchen. Wat ons opviel was dat er geen fruit was. Rond 13.00 uur hebben we het personeel gevraagd om dit nieuw was. Bij navraag door deze medewerker, bleek dat ze het vergeten waren klaar te zetten. Ook was het brood al op. De groenten enz voor de groentesoep waren eveneens op. De prijzen zijn voor het aanbod en service veel te hoog. Bij het e-ticket was inbegrepen een kopje warme chocolademelk met appelgebak. Echter we kregen alleen het appelgebak en slagroom (waar je voor bij moet betalen). Gevraagd waarom er geen chocolademelk was, keken ze ons aan met wat bedoel je. Uiteindelijk kregen we de chocolademelk in een kapotte kop geserveerd. Overigens wordt er volop diverse plaatsen gewerkt aan het aanpassen cq verbeteren van o.a. de sauna's. Er wordt niet zichtbaar gecontroleerd op de geluidsoverlast in de stilte sauna's. Mensen zitten onder de bordjes volop te praten. Je kunt net zo goed de bordjes weghalen. Bij receptie werd ons gevraagd of alles naar wens was, toen ik bovenstaande punten aangaf, kreeg ik als antwoord, dat ik het contactformulier maar moest invullen Ze geven aan dat ze binnen 48 uur zullen reageren, maar tot op heden geen enkele reactie gehad.
Beoordeling gegeven door henk.





Bezoekdatum: Jan 2018
Datum beoordeling: 29 januari 2018
Reisgezelschap: met een groep
Het begin al bij het reserveren. Alleen via de computer. Je krijgt niemand aan de telefoon! (Tip als je echt iemand wil spreken zeg dan dat je een afspraak al wil zeggen) Eten veel te duur. Veel te vol, voor een opgieting sta je al snel 15 tot 20 minuten in de rij anders kom je er niet in. Water in zwembad lauw. Zorg dat je niet teveel betaald want er staat geregeld te veel op je bon. Goed nakijken voor je betaald.
Beoordeling gegeven door Trudy.





Bezoekdatum: 17-10-2016
Datum beoordeling: 24 oktober 2016
Reisgezelschap: met jonge kinderen
Vorige week maandag bij de Veluwse bron geweest en ook ik doe dit NOOIT meer. Reservering via de website van de organisatie gedaan met een voucher die mij dochter met de Amersfoortse marathon had gekregen. Bij binnenkomst zag de receptioniste dit in het systeem en vroeg mij vervolgens om de voucher welke ik vervolgens inleverde. Aan het einde van ons bezoek liepen wij naar de receptie om onze eindrekening netjes te betalen. Het eindbedrag was tot mijn verbazing hoger dan dat ik in mijn hoofd had en gaf dit ook gelijk aan. Volgens de receptioniste moest het allemaal kloppen, na bijna de hele dag in de sauna geweest te zijn waren mijn dochter en ik erg moe dus heb ik maar betaald. De volgende dag heb ik thuis de rekening nagerekend en kwam toch echt weer tot de conclusie dat er €20,95 te veel is berekend. Vervolgens de organisatie via mail hierop gewezen en gevraagd het te veel betaalde bedrag terug te storten. Nou wil de organisatie niet meewerken en houdt vol dat de rekening klopt. in de mail geven ze aan dat ik de voucher had moeten inleveren wat ik dus heb gedaan want de receptioniste vroeg mij om de voucher. indien ik niet snel mijn geld terug heb ga ik het juridisch aanpakken! Ik kom hier dus nooit meer, wat een onprofessionaliteit dat de klant dupe wordt van een fout die bij de receptie wordt gemaakt. En dan heb ik het niet eens over een omelet die ik bij de lunch heb besteld, rosbief kaas, kaas was niet eens gesmolten ;-(. Lopend buffet dinner is ook een afrader, enige positieve is de saunafaciliteiten, genoeg aanwezig. Al met al zou ik niemand deze sauna aanraden en hoop dat ik mijn te veel betaalde geld snel terug heb.
Beoordeling gegeven door D.Fabri.





Bezoekdatum: 15 september 2016
Datum beoordeling: 15 september 2016
Reisgezelschap: met vrienden
E-ticket besteld en betaald. Verzilveren en wachten op bevestiging. Komt niet. Dan maar bellen. Antwoord: verzilveren niet gelukt. U bent 3 uur geblokkeerd. Verder geen hulp. Klantvriendelijkheid onvoldoende. Oplossend vermogen nul. Systeem is zo en onze regels ook. Dat u dat jammer vindt is niet onze zorg. Ik ga daar nooit meer heen.
Beoordeling gegeven door Peter Aalders.





Bezoekdatum: November 2015
Datum beoordeling: 3 december 2015
Reisgezelschap: met vrienden
Mooi compex, echter bij de afrekening zagen wij pas thuis dat wij voor een fors bedrag waren aangeslagen voor diverse dure alcoholische dranken die geen van ons heeft besteld. Dit werd veroorzaakt door een verwisseling bij de afrekenbalie met een bandje van een ander persoon. Dit hebben wij bij de directie kenbaar gemaakt. Los van het feit dat je gewoonweg als een klein kind wordt afgepoeierd, heeft men geen enkel klantgevoel of klantbelang. We werden keer op keer met een kluitje in het riet gestuurd. Door hen werd alleen maar aangegeven dat het niet hun schuld was en dat wij zelf de bon moesten controleren. Daar zijn wij het mee eens, echter is er ook nog iets als klantvriendelijkheid. Wij eten geen boterham minder hierdoor, maar meedenken met je gasten zou toch wel fijn zijn. Aangegeven dat we vaak met een groep komen en altijd naar volle tevredenheid. Ook hierop geen enkele coulante reactie. Hier hebben wij allemaal een heel vervelende nasmaak aan over gehouden. Voor ons hoeft het niet meer, deze mensen hebben nog nooit een training klantvriendelijkheid gehad. Lekker slim van hen! Not! Zijn een grote groep trouwe bezoekers kwijt. We gaan wel naar Bussloo, deze schijnt tegenwoordig erg goed te zijn.
Beoordeling gegeven door herman.





Bezoekdatum: 26 sept. 2014
Datum beoordeling: 27 september 2014
Reisgezelschap: met vrienden
Het is een prachtig complex, in een hele mooie natuur,en heeft voor alles wat wils. Het is er schoon en het eten is er prima, dus wat willen we nog meer.
Beoordeling gegeven door Ineke van den hengel.





Bezoekdatum: 22-05-2014
Datum beoordeling: 23 mei 2014
Reisgezelschap: met vrienden
heerlijke sauna,de mooiste die wij hebben mee gemaakt,klankschalensessie gehad enz top locatie
Beoordeling gegeven door verwest.





Bezoekdatum: 17-01-2013
Datum beoordeling: 21 januari 2013
Reisgezelschap: met partner
het is gewoon geweldig, we hebben donderdag genoten van alles. maar.... wat ons wel tegen viel was, dat er is een paar sauna's hele dikke vlokken stof lag, nou okee dat kan eens gebeuren maar... dat je lekker zit te lunchen en dat je dan rond de hele mooie bar ook wolken stof ziet op dwarrellen is toch niet echt fris.
Beoordeling gegeven door Carel la-Lau.





Bezoekdatum: augustus 2011
Datum beoordeling: 4 oktober 2012
Reisgezelschap: met partner
Het sauna complex is erg mooi. Het personeel vertelde dat ze zich daar een nummer voelden. Een ander personeelslid sprak zijn onvrede uit over de werksfeer naar vaste gasten. Buiten stond kopjes etc en na uren later, stond alles er nog. Jammer.
Beoordeling gegeven door Gerritsma.





Bezoekdatum: 28-08-2011
Datum beoordeling: 7 augustus 2011
Reisgezelschap: met vrienden
shoon vriendelijk alleen slecht te-berijken-met openbaar vervoer
Beoordeling gegeven door tiny.





Bezoekdatum: 28-08-2011
Datum beoordeling: 7 augustus 2011
Reisgezelschap: met vrienden
shoon vriendelijk alleen slecht te-berijken-met openbaar vervoer
Beoordeling gegeven door tiny.





Bezoekdatum: 28-08-2011
Datum beoordeling: 7 augustus 2011
Reisgezelschap: met vrienden
shoon vriendelijk alleen slecht te-berijken-met openbaar vervoer
Beoordeling gegeven door tiny.





Bezoekdatum: 23-07
Datum beoordeling: 27 juli 2011
Reisgezelschap: met partner
Ik was van de week met mijn partner even lekker een dagje weg. Dit was onze eerste keer bij de Veluwse Bron en we keken dan ook onze ogen uit. Wat een mooie sauna! Schitterend uitzicht, alles mooi schoon echt top! We hadden ook 2 heerlijke behandelingen, het enige wat ik een beetje raar vond was dat er camera's hingen in de salons waar ik was voor de behandelingen? Lijkt me niet echt de bedoeling, wil toch wel een beetje privacy hebben op zon dag! Maar al en al een super dag gehad!
Beoordeling gegeven door Anneloes.





Bezoekdatum: 24 08 2010
Datum beoordeling: 25 augustus 2010
erg droevig is het gesteld met de opvang op de badkleding dag. was op bezoek voor een paar dgn in epe, een dag gereseerveerd voor de sauna, kom op parkeerplaats, zie bordje staan badkledingdag, weet niet wat dat inhoud, kan zijn ook met bedkleding vandaag, of badmode show, of ?? e.d. ieder geval, wer mij de tip gegeven om naar epe 4km heen en terug te gaan en een zwembroek te kopen. heel droevig dat jullie die niet beschikbaar stellen of verkopen, terleur gestesteld weg gegaan. zijn het dan toch nog boeren daar die het geheel runnen bram vrolijk 0611-078866
Beoordeling gegeven door brvr@quicknet.nl.





Bezoekdatum: 8 jan. 2010 en 13 maart a.s
Datum beoordeling: 10 maart 2010
Geen toelichting
Beoordeling gegeven door Anne Hilberink.





Bezoekdatum: 23-02-2010
Datum beoordeling: 26 februari 2010
Geen toelichting
Beoordeling gegeven door Jeannette Ek.





Bezoekdatum: 06-10-09
Datum beoordeling: 11 oktober 2009
wederom een geweldige avond gehad :)
Beoordeling gegeven door Debbie.





Bezoekdatum: 27-9-2009
Datum beoordeling: 27 september 2009
Wij zijn meerdere keren bij de Veluwse Bron geweest, over het algemeen een keurig complex, maar er wordt niet naar de gasten geluisterd als er een opmerking gemaakt wordt, zoals sea-climat pas om 14.00 uur open een kruidenbad wat vroeger perfect was nu alleen warm chloorwater en heeft totaal niets met een kruidenbad te maken en dit al weken lang ook vandaag weer hetzelfde probleem, weer gemeld en een mail naar de directie gestuurd, zal mij benieuwen of er gereageerd gaat worden.
Beoordeling gegeven door Benno.





Bezoekdatum: mei 2009
Datum beoordeling: 27 september 2009
Een geweldige ervaring in dit prachtige complex. Je waant je even in een andere wereld en komt écht tot rust. Je geniet van top tot teen. Je huid en je innerlijke ik komen tot rust. Als je hier bent, moet je ook je gedachten op 'nul' zetten. Anders geniet je niet optimaal en dat zou jammer zijn. Heel vriendelijk personeel, het eten is lekker en je kan zoveel nemen als je zelf wilt (bij buffet keuze, je kan ook a la carte eten). De Veluwse Bron, dat moet je als sauna bezoeker echt gezien en ervaren hebben. Ik kan niet anders zeggen dan dat je geniet en nog eens geniet. Geweldige ervaring en ga er snel weer naar toe! Bijkomen van alle dagelijkse drukte.
Beoordeling gegeven door Elâ.





Bezoekdatum: 25 juli 2009
Datum beoordeling: 4 augustus 2009
Prachtig, mooi, nieuw , sauna en wellness verblijf. Vriendelijk personeel en lekker eten. Mooie sauna's en prachtige zwembaden. Mooie inrichting. In mooie omgeving aan meerLekker relaxed.
Beoordeling gegeven door M. Sol.





Bezoekdatum: 21-07-2009
Datum beoordeling: 23 juli 2009
super dag gehad. Alles was tot in de puntjes verzorgt. Van de entree tot het restaurant. De aankleding is fenomenaal!! Alles klopt, elke tegel,elke waterval enz. Personeel was erg vriendelijk en enthousiast (ik ben namelijk erg nieuwsgierig, dus vraag veel). Top dag gehad, ga zeker elke maand terug! Iedereen die van de sauna houd moet hier een keer naar toe. De entree prijs eigenlijk te veelste laag voor wat je allemaal krijgt. Ik begon zelfs te twijfelen of ik het wel goed had gezien. Als je liever niet naakt bent, ga dan op een badkledingdag. Dan is echt iedereen bedekt en is het 10000x leuker dan een zwembad.
Beoordeling gegeven door Danielle.





Bezoekdatum: 19-07-2009
Datum beoordeling: 19 juli 2009
We hebben een fantastische dag gehad in een ruim en schitterend mooi saunacomplex. Sauna's en baden te kust en te keur. Alles was erg schoon en gebruiksviendelijk. Het personeel was daar waar nodig en telkens vriendelijk en voorkomend. De restaurants waren prima in orde. Kortom een saunacomplex om vaker terug te gaan.
Beoordeling gegeven door Jolie.





Bezoekdatum: oktober 2008
Datum beoordeling: 9 maart 2009
Samen met mijn dochter ben ik in oktober 2 dagen in de veluwse Bron geweest. Je bent er lekker even uit! De service is prima en de omgeving is geweldig. Vriendelijk personeel en prachtige sauna. Je kunt te kust en te keur gaan. Binnenkort gaan we weer!!
Beoordeling gegeven door Gea.





Bezoekdatum: 20 februari 2009
Datum beoordeling: 4 maart 2009
Ik ben nu 3 x in de Veluwse bron geweest., vind het een mooie sauna. Veel faciliteiten wat betreft sauna's. Zeer schoon. Aardig personeel 1 kanttekening wat betreft het restaurant. Bestelling wordt opgenomen, maar gebracht door een andere collega. Steeds lopen deze te kijken/zoeken /vragen waar de bestelling naar toe moet. Dat zou iets beter gecoördineerd kunnen worden.
Beoordeling gegeven door Elly van Putten-Travaille .





Bezoekdatum: 15 november 2008
Datum beoordeling: 3 december 2008
Geen toelichting
Beoordeling gegeven door N.N..