Review 7 Bezocht: 01-01-2008 Geschreven: 6 december 2008 Lekker gegeten. Prijs aan de hoge kant maar voor de snelle en vriendelijke service en het smakelijke eten zeker de moeite waard. Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving