Beoordelingen Nomads Restaurant

Filter op gezelschap:

Apart

666
Bezocht: 20-11-15
Geschreven: 22 november 2015

Apart restaurant in positieve en negatieve zin. Positief;mooie aankleding, lekker eten, eens een andere setting dan elk ander restaurant. Negatief; kregen slechts 1x drank ondanks herhaaldelijk vragen ('maakt u zich niet druk,ik regel het') en geduldig wachten. Stonden wel teveel drankjes op de bon dus let daar goed op! Loopt veel bediening, maar die controleren de tevredenheid van de klant niet. Zijn eerder vertrokken. Toiletvoorziening matig; klapdeuren die niet goed sluiten en voor man en vrouw hetzelfde toilet.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
B.Tijssenmet partner

Review

88
Bezocht: 16-8-2009
Geschreven: 23 augustus 2009

mini mundi een park in zeeland, daar hebben ze klein walcheren + een klein pretparkje opgezet waar de kinderen boven de 1meter15 dacht ik ook overal in kunnen. voor een dagje plezier is dit heel leuk.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.