Beoordelingen Stadsschouwburg Utrecht

Filter op gezelschap:

Review

99
Bezocht: ik dacht 2007
Geschreven: 11 september 2010

Geweldige musical in een mooie zaal op een mooie plaats. Perfect geluid, goede stoelen en genoeg beenruimte. De beste schouwburg bij ons in de buurt!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Mirjam Kraan

Review

88
Bezocht: 6 december 2008
Geschreven: 7 december 2008

De Ploeg met 'Ben Hur' : een ware replicatie van het historische verhaal. Steengoed gebracht maar dan met humor!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Hermien