Beoordelingen Sauna De Bakenberg

Filter op gezelschap:

slecht

22222
Bezocht: 27-6-2012
Geschreven: 29 juni 2012

Wij hadden via Groupon een luxe verwenarragement, nou nou wat een luxe! Geen luxe relaxruimte zoals beschreven staat op de site, soep uit blik opgewarmd in de magnetron, het enige luxe aan de broodjes was de prijs! De stoomcabine stonk naar een vreselijke riool lucht, de enige echte finse sauna zoals meneer vertelde was dan ook redelijk, de ontvangst was alles behalve plezierig, de manier waarop Jos Zwaan met onze klacht omging schandalig!! Absoluut een afrader!! Eens maar nooit meer!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
wijnnie en jessicamet vrienden

DE èchte Sauna !

88
Bezocht: elke week
Geschreven: 8 oktober 2010

De echte sauna zonder poespas. Schoon ! In een rustige en aardige sfeer kan ik elke week mijn geest en lichaam reinigen. M.i. zeer geschikt voor alleengaanden: Dik of dun, jong of oud , het maakt niet uit; ze zullen zich hier thuis voelen. Dank zij het bijzondere echtpaar Jos en Willemien Zwaan .

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Ali Sweers