slecht




2Wij hadden via Groupon een luxe verwenarragement, nou nou wat een luxe! Geen luxe relaxruimte zoals beschreven staat op de site, soep uit blik opgewarmd in de magnetron, het enige luxe aan de broodjes was de prijs! De stoomcabine stonk naar een vreselijke riool lucht, de enige echte finse sauna zoals meneer vertelde was dan ook redelijk, de ontvangst was alles behalve plezierig, de manier waarop Jos Zwaan met onze klacht omging schandalig!! Absoluut een afrader!! Eens maar nooit meer!!