Beoordelingen De Mirandabad

Filter op gezelschap:

Mega leuk!

10
Bezocht: 2026
Geschreven: 7 februari 2026

Het personeel in de snackbar is gewoon heel aardig vooral Dennis

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
N.N.met vrienden

Vies

22222
Bezocht: 5 oktober 2025
Geschreven: 8 oktober 2025

De blauwe vers bladert van de palen en drijft in het water, de roosters zijn gewoon goor.

Prijs/kwaliteit 2
Personeel 5
Service 5
Hygiëne 1
Omgeving 8
Bettymet jonge kinderen

Niet zwemmen zonder volwassene

11111
Bezocht: 24 juni 2012
Geschreven: 24 juni 2012

Op familiedagen, zondag mogen kinderen onder de 18 niet meer zonder ouder zwemmen. Belachelijk!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Eddyalleenreizend

Geweldig

10
Bezocht: elke donderdag
Geschreven: 10 februari 2012

Heerlijk bad op maandag en donderdag vanaf 12 uur 32 graden in het golfslagbad heerlijk

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Hansmet partner

Review

88
Bezocht: 11 juli2008
Geschreven: 12 juli 2008

niet al te groot tog heerlijk warm water

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

10
Bezocht:
Geschreven: 7 november 2007

Wij vinden Miranda bad ontzettend verbeterd, niet alleen de strenge toezicht en de kluisjes zijn beter maar ook de faciliteiten waar men gratis gebruik van mag maken. Dus een dikke 10 voor Miranda Bad

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

10
Bezocht:
Geschreven: 25 oktober 2007

ecgt geweldig

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
gigadi

Review

666
Bezocht:
Geschreven: 13 augustus 2007

Prachtige baden op een prima plek. Klantvriendelijkheid, bijvoorbeeld telefonische bereikbaarheid of mogelijkheid om iets eten, is echter marginaal.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Hans Meijaard