Wat een geweldige sfeer en kwaliteit van eten!!




9Naast de ontspannen sfeer en alle uiterst vriendelijk personeel durfde ik eerst geen kogelbiefstuk te nemen omdat ik daar mee meestal pech heb. Een personeelslid overtuigde me om dit wel te kunnen doen. Ze had gelijk want kan me niet herinneren ( na veel miskleunen) zo n mals lekker stuk kogelbiefstuk te hebben gehad. Wat was het garnituur ook prima.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving