Beoordelingen Veerdienst Amsterdam - Rederij Navigo

Filter op gezelschap:

Top

99
Bezocht: 15 oktober 2016
Geschreven: 9 februari 2017

Super leuk zo'n avontuur dichtbij huis. Met de tram stapten we bijna aan de knusse haven van Amsterdam IJburg uit. De boot was zo'n gezellig oud schip met twee spontane schippers. De vaartocht was heerlijk en het bezoek aan Pampus zeker de moeite waard. De volgende keer varen we mee naar Muiderslot!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Annamet vrienden

Het gaat wel

666
Bezocht: 17 juli 2013
Geschreven: 17 juli 2013

Bij aankomst moet je je melden. Staat verder nergens aangegeven of ze naar jou komen of dat je naar hen moet komen. Wat ik jammer vond is dat er nergens op de site staat dat je NIET kunt pinnen. Als je moet pinnen, moet je 5 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde pinautomaat. Wij zijn naar kasteel Muiderslot geweest, dat was best leuk. Al had ik meer verwacht van de rondleiding.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Doumagezin