Beoordelingen GESLOTEN - Het Nederlands Stripmuseum

Filter op gezelschap:

uitgewoond

11111
Bezocht: 11-10-14
Geschreven: 13 januari 2015

complet uitgewoonde tentoonstelling en bovendien voor volwassenen veel te duur. exposities stellen niets voor , winkel nog minder en personeel heeft, in ieder geval op de dag dat ik er was, geen enkel benul van strips en zou net zo goed in een haringkraam kunnen staan, en waarschijnlijk met meer kennis van zaken. dit is niet alleen mijn mening maar ook die van het gezelschap waarmee ik het "museum" bezocht… Sluiten die tent, zou een mooie opslag zijn voor het Leger des Heils…. De enige reden om hier met kinderen heen te gaan is het feit dat er een Mc Donalds naast zit….

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Hans Ritzemamet vrienden

Te duur voor wat het is

4444
Bezocht: 21-10-2015
Geschreven: 21 oktober 2014

Erg duur, Saai Volwassenen betalen bijna 10 euro. Dat staat totaal niet in verhouding . Er was voor de kinderen weinig te doen. Er waten zelfs geen blanco papiertjes om op te tekenen en de vragen voor de speurtocht waren erg moeilijk voor jonge kinderen. Na veel moeite de vragen beantwoord te hebben kon er jog niet eens als prijs een kleurplaten of zo vanaf....

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Miekemet jonge kinderen

Review

99
Bezocht: 21 maart
Geschreven: 15 juni 2013

Al ben je geen stripliefhebber dan ga je helemaal om indit museum, ook veel nostalgie uit je kinderjaren, helemaal super

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
yvonne dijkhofmet vrienden

leuk

777
Bezocht: jan 2012
Geschreven: 29 mei 2012

Het museum is niet zo groot maar wel leuk voor ouders en kinderen want ieder heeft zijn eigen striphelden. Wat me wel opviel is dat een aantal interactieve spelletjes kapot waren en dat vond ik heel jammer. Er is wel een heel leuk draaiend theater.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
A.E. Tesselaar-Braveboermet vrienden

Review

88
Bezocht: 24-07-2010
Geschreven: 1 augustus 2010

Heel leuk,zeker een aanrader met kinderen, vooral omdat het ook een doe muzeum is, de workshop striptekenen is simpel voor iedereen en geeft ook inspiratie je stijl bepaal je tenslote zelf.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Beverley Kas

Review

88
Bezocht: 2 april
Geschreven: 10 april 2009

Ik vond het een erg leuk museum! Er was veel te doen voor de kids. Ook ikzelf kon weer even mijn hart ophalen aan alle strips die ik vroeger heb gelezen! Het was zeker de moeite waard.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Laura

Review

88
Bezocht: 14-07-2008
Geschreven: 13 juli 2008

Als je van strips houdt,dan geniet je hier echt van.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
R.Meeng