Review 8 Bezocht: 2007 Geschreven: 7 juni 2008 Hoi Hoi , de Apostelhoeve is zeker aan te bevelen,Mooie uitleg,Leuke ambiance, en de wijnen zijn voortreffelijk!!! Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving