Beoordelingen Kachelmuseum - GESLOTEN

Filter op gezelschap:

leuk voor de kleintjes

88
Bezocht: aug 2010
Geschreven: 21 oktober 2010

Leuk parkje, kinderen vermaken zich prima met rondkijken en spelen in de zeer uitgebreide speeltuin (buiten en indoor). Genoeg kleinere dieren te zien en kabouters bekijken is altijd leuk!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
mascha van andel

Review

99
Bezocht:
Geschreven: 14 januari 2008

In Alkmaar aan de Bierkade staat het Kachelmuseum. Het is gevestigd in een mooi pand en het staat vol met allerlei kachels. Van oud naar nieuw, gebruik in de scheepvaart en voor gebruik bij het strijken. Zo gek kan je het niet bedenken of het staat er wel. Je zou het er warm van krijgen. Het wordt gerund door vrijwilligers en ook voor de prijs hoef je het niet te laten. Nieuwsgierig geworden? Gewoon een keer gaan kijken.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Miranda Jonker