Teleurstellend




4Personeel is heel vriendelijk en de zwembaden en de tuin: prachtig. Maar voor de rest is het bedroevende kwaliteit en veel te duur: je betaalt enorm veel voor entree, eten en dan ook nog eens een dure parkeerkaart. Er is welgeteld 1 klein saunahokje waar je in kunt. Meer sauna's zijn er niet. Of wacht: 1 stoomcabine, wat ook zwaar tegenviel. Nee, dit was niet een plek die uitnodigt om nog eens terug te komen, helaas.
