Review 8 Bezocht: 12 0- 2-08 00:00:00 Geschreven: 13 juli 2008 gezellig!simpel een dagje in eigen stad . we weten nu meer van eigen omgeving. erg leuk. Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving