Review 8 Bezocht: mei 2010 Geschreven: 28 juni 2010 erg gelachen gisteravond, combi met de spelletjes is super en zanger Anton had nog wel even mogen doorgaan. karaoke vonden de buren wat minder.....Top! Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving