Beoordelingen Schaatsbaan Triavium

Filter op gezelschap:

Review

88
Bezocht: 08-02-2007
Geschreven: 21 juli 2008

Met een kinderfeestje naar deze gezellige ijsbaan in Nijmegen geweest. De kinderen vonden het super en ook voor de volwassenen is het hier goed vertoeven. Meeschaatsen en/of lekker wat eten/drinken in het restaurantje. Echt een aanrader!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Carla