Review




8Met een kinderfeestje naar deze gezellige ijsbaan in Nijmegen geweest. De kinderen vonden het super en ook voor de volwassenen is het hier goed vertoeven. Meeschaatsen en/of lekker wat eten/drinken in het restaurantje. Echt een aanrader!
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving