muZIEum

Bezoekdatum: 19 juli 2016
Datum beoordeling: 19 juli 2016
Reisgezelschap: alleenreizend
Vandaag hele lange rij tot ver over de straat 11.30 uur. liep naar voren en zag een badmeester. Vroeg hem vriendelijk of ik in die rij moest staan. hij maakte hek naast kassa open en kon naar binnen .Hij had een mobiele scanner. gelijk 3 personen achter mij aan met abonnement. ze moesten van de kassa mevrouw gewoon in de rij staan. ik heb dus ook al jaren aboonement misschien stimulans om meer abonnementen te verkopen als je voorrang krijgt op losse kaartjes nog vele dank aan die lieve badmeester. heeft zijn klant hoog in het vaandel
Beoordeling gegeven door N.N..
Bezoekdatum: 23-07-2015
Datum beoordeling: 24 juli 2015
Reisgezelschap: alleenreizend
Goed onderhouden zwembad: water schoon (soms iets te fris) en mooie groenvoorziening. Personeel alert en vriendelijk en corrigeert vervelend gedrag indien nodig, positieve en gemoedelijke sfeer. Service voor kaarthouders op drukke dagen: geen/ nauwelijks wachttijden. Verbeterpunten: Voor niet-kaarthouders te lange wachttijden op drukke dagen- inzet 2 kassa's mogelijk ? Voor crawlers 2 banen afzetten:kunnen dan doorzwemmen en hinderen de andere zwemmers niet (botsingen).
Beoordeling gegeven door Maria.
Bezoekdatum: 1juli
Datum beoordeling: 2 juli 2015
Reisgezelschap: met oudere kinderen
Omdat je minstens een uur moet wachten in de zon voordat je binnen bent dus rechtsomdraai weer naar huis de kids natuurlijk teleurgesteld.
Beoordeling gegeven door van steen.