Beoordelingen Natuurhistorisch Museum Rotterdam

Filter op gezelschap:

Een leuk museum.

99
Bezocht: 20 september 2017
Geschreven: 21 september 2017

Ik vind het een interessant museum omdat het gaat over dieren en planten. Ik vind het ook een goed toegankelijk museum voor mensen met een visuele beperking omdat er ook grote dingen te zien zijn en je ook dingen kan voelen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Delaram met partner

Review

99
Bezocht: 03-04-2009
Geschreven: 24 april 2009

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
S. Kingma

Review

99
Bezocht: 6-4-2009
Geschreven: 12 april 2009

Tijdens het museumweekend hebben wij (ik en 2 dochters van 10 en 7) het natuurmuseum in Rotterdam bezocht. Een leuk museum wat elk kind zal aanspreken. Er staan verschillende dieren opgezet, er zijn skeletten te zien, er zijn boekjes en een leuke 'doe' route. Wij hadden zelfs de eer een echte conservator cursus te volgen. Hier wordt dieper ingegaan hoe dieren bewaard kunnen worden en we mochten afdalen naar de kelder met alle botjes en botten. Een aanrader! Wij gaan zeker nog een keer terug (ook leuk met een partijtje)

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Hanneke Smit