Beoordelingen Feyenoord Stadion De Kuip

Filter op gezelschap:

Een Ajacied in de Kuip

88
Bezocht: maart 2010
Geschreven: 7 oktober 2010

Als vijand (???????) in de kuip, toch genoten van het mooie veld, de gang naar het veld en niet te vergeten de prijzenkamer,

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
ruud van der weele