Een Ajacied in de Kuip 8 Bezocht: maart 2010 Geschreven: 7 oktober 2010 Als vijand (???????) in de kuip, toch genoten van het mooie veld, de gang naar het veld en niet te vergeten de prijzenkamer, Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving