Beoordelingen De Ballebak Rotterdam Zuid

Filter op gezelschap:

Klant onvriendelijk

4444
Bezocht: 06-03-2018
Geschreven: 6 maart 2018

Je staat daar maar achter de kassa te wachten. Geen hond die er is. En na 5 a 10 min wachten komt de medewerker. Zeg. Netjes dat ik het niet normaal vind dat wachten. En word door de manager met een discussie en grote mond aangesproken (ja dat lange wachten zal wel mee vallen). Vind ze klant onvriendelijk. Dat doe je niet met klanten. Tot nu toe abonnement en met alles een discussie gehad ,heb er spijt van. Klant onvriendelijk.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Joyce boeveemet jonge kinderen